درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش اومدين،لطفا از صفحات ديگر هم بازديد كنيد...
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 552
بازدید کل : 41765
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ

سیمای عشق
دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:گفتم قبول, :: 13:28 ::  نويسنده : sajjad&zahra        

گفتم بمون گفتی نمیشهگفتم قبول
گفتم از رفتنت بگوگفتی نمی شودگفتم قبول


گفتم ...

نه، تو گفتی منطقی باشو من باز گفتم قبول


پس


به منطقم گفتم نبودنش را باور کن گفت قبول


به دستم گفتم جای خالی دستانش را حس کن گفت قبول


به چشمم گفتم به ندیدنش عادت کنپر اشک گفت قبول


اما این را تو بگو


به دلی که عاشق کرده ای چه بگویم؟


تنها همین را تو بگو


...................................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: